فيب دراج إس شغاله ومافيهاش حاجه جاهزه علي الشرب كل اللي فيها ساعات تفصل وانت بتشرب وبعد كده تشغلها عادي بتشتغل محتاجه بس تسبت البطاريه أنا بشرب بيها علي كده وشغاله معايا بدون مشاكل نزلت في السعر لسرعه البيع
الموقع
مصر
عرض الموقع
الإعلانات ذات الصلة
7
650 ج.م
دراج اكس Drag X
المهندسين، الجيزة
منذ 2 أيام
4
500 ج.مقابل للتفاوض
Drag x
العمرانية، الجيزة
منذ 6 أيام
سلامتك تهمنا
قابل البايع في مكان عام زي المترو أو المولات أو محطات البنزين