مغير الشاشة لسه راكبة امبارح 120 هرتز حاجه نضيفه يعني زي الاصليه، والعلبة موجودة ومعناها اوراق إثبات ملكيه التليفون، وفيه عيب آيسي شحن ومحتاج صيانة بسيطة في البوردة الجهاز لما بيسخن جامد بيحصل زي تهنيج بسيط فالتوتش بسبب مشكله ال اي سي بس بتتحل بقفل الشاشه وفتحها بسيطه
الموقع
مصر
عرض الموقع
الإعلانات ذات الصلة
6
5,000 ج.ممتوفر التبادل
آبل - آيفون 16 برو
زهراء عين شمس، عين شمس
منذ 3 ساعات
7
4,000 ج.م
ريدمي نوت 50 كسر كسر كسر زيرو
شبرا الخيمة، القليوبية
منذ 22 ساعات
4
2,800 ج.مقابل للتفاوض
ريلميC11 البدل بايفون اي ايفون
المعصره، القاهرة
منذ 1 يوم
سلامتك تهمنا
قابل البايع في مكان عام زي المترو أو المولات أو محطات البنزين