الوصف
•Manage recruitment and selection processes resume screening ,calls interviews
• Create and publish job ads in various portals.
• Reviews employment applications.
• Manage respective candidate pools to ensure qualified candidates remain engaged in current or future opportunities.
• Administer and submit all hiring paperwork for new employees.
• Review and mange Headcount with the line manager and submit weekly and monthly reports.
• Follow up with candidates throughout the hiring process.
• Maintain a database of potential candidates for future job openings.
• Previous experience in IT field.
• human resource diploma or certificate is preferable.
• Very Good in English.
• 1-3 years of experience.
• Bachelor degree in business administration or any related field
• Excellent communication skills
• Good in using social media specially linked in.
• Very Good in using Microsoft office
• Familiar with recruitment metrics.
إدارة عمليات التوظيف والاختيار والمكالمات والمقابلات
• إنشاء ونشر إعلانات الوظائف في المنصات المختلفة.
• مراجعة طلبات التوظيف.
• إدارة وجمع جميع مسوغات التوظيف للموظفين الجدد.
• الاحتفاظ بقاعدة بيانات للمرشحين المحتملين للوظائف الشاغرة في المستقبل.
• يفضل دبلوم أو شهادة الموارد البشرية.
• جيد جدا في اللغة الإنجليزية.
• 1-3 سنوات خبرة.
• درجة البكالوريوس في إدارة الأعمال أو أي مجال ذي صلة
• مهارات اتصال ممتازة
• جيد في استخدام وسائل التواصل الاجتماعي المرتبطة بشكل خاص بـ.
• جيد جدا في استخدام مايكروسوفت أوفيس
يفضل من سبق العمل في مجال ادارة المنشئات Facility Manegement